Kundeservice med digital teft

3NET
13.07.2025
Sørkjosen

Er du opptatt av SoMe, og synes det er spennende med nye digitale kanaler? Vil du være med å videreutvikle vår kundedialog? 3net søker vikar med ønsker oppstart fra 01.august til vårt kundesenter.

Søk nå

Oppgaver

  • Jobbe med våre digitale plattformer som webside, SoMe, og chat
  • Kundesupport
  • Salg og markedsføring av våre internett- og TV-løsninger

Vi tilbyr

  • En attraktiv jobb med variasjon hvor du kan utvikle deg faglig
  • Et godt arbeidsmiljø med godt humør og forventning om at du bidrar og medvirke
  • Konkurransedyktig lønn, personal forsikringer med fritidsforsikring og god pensjonsordning
  • Ulike velferdsgoder med bl.a tilgang på firmahytter, dekning av trenings- og mobil-utgifter
  • God arbeidstidsordning med betalt lunsj, ekstra fridag i jul og påske

Har du erfaring med noe av dette?

  • kundeservice og support
  • digital kommunikasjon
  • salg og markedsføring
  • formidling av informasjon både muntlig og skriftlig på norsk

Vi ser etter deg som

  • er positiv og liker å jobbe med folk
  • er opptatt av hvordan ny teknologi kan gi bedre kundeopplevelser
  • har sterke kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig
  • er strukturert, løsningsorientert og trives med å jobbe i team

Vi søker en engasjert og dyktig salgs- og kundesenterkonsulent som vil vil ha en nøkkelrolle i å utvikle og iverksette digitale interaksjonsløsninger, samtidig som du yter førsteklasses kundeservice.

Vikariat i 6 måneder fra oppstart.

🎯 Klar for å gjøre en forskjell i hverdagen til våre kunder?
Send inn din søknad og CV til via vårt søknadsskjema – vi gleder oss til å høre fra deg!

Nærmere opplysninger om stillingen fås ved å kontakte:

Marie Remmen

Avdelingsleder kundesenteret

E-post: marie@3net.no
Telefon: 99232434

3net er et bredbåndsselskap i Nord-Troms som er i stadig utvikling. I dag tilbyr vi internett og TV til 6500 kunder i Nordreisa, Kautokeino, Skjervøy, Kåfjord, Storfjord, Lyngen, Balsfjord, Sørreisa og Dyrøy. Våre kunder skal oppleve at vi er til stede og bidrar aktivt til at de kan ha en enkel hverdag med våre digitale løsninger. Vi er i gang med å utvikle framtidens kundesenter ved å integrere digitale løsninger som hjemmeside, chat og chatbot for å forbedre kundeopplevelsen. Vi har i dag 3 dedikerte og dyktige kundeveiledere på kundesenteret. I tillegg er det 4 nettverksingeniører/medarbeidere på nettavdelingen.